۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی:

آثار جشنواره خوشنویسی رضوی در تهران داوری می‌شود

آثار جشنواره خوشنویسی رضوی در تهران داوری می‌شود

مشهد - خبرگزاري مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: آثار جشنواره خوشنویسی رضوی در تهران داوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، سعيد سرابی، ظهر سه شنبه در دهمین جلسه ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی اظهار كرد: طیف گسترده‌ای از هنرمندان هر ساله به این جشنواره اقبال نشان می‌دهند که این امر نشان‌دهنده پیوند بین هنرمندان و فرهنگ رضوی است.

وی با تاکید بر کیفی‌سازی این جشنواره اظهار داشت: سال گذشته یازدهمین دوره جشنواره خوشنویسی رضوی برای نخستین‌بار در مشهد برگزار شد که پس از جشنواره جلسه آسیب‌شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف جشنواره نیز برگزار شد امسال می‌طلبد که با نگاه به آسیب‌های سال گذشته نقاط ضعف جشنواره به حداقل برسد و کیفیت جشنواره مد نظر قرار گیرد.

در ادامه معاون مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه کرد.

یوسف امینی گفت: پیگیری‌های اولیه برای حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاد امیرخانی و سایر اساتید برجسته کشوری در اختتامیه جشنواره انجام شده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام علیپور مدیر اجرایی جشنواره خوشنویسی رضوی و رئیس انجمن خوشنویسان شعبه مشهد با بیان این که داوری آثار در تهران انجام می‌شود، اظهار داشت: با عنایت به اینکه اکثر داوران جشنواره از اساتید برجسته کشوری که در تهران ساکن هستند، حضور دارند، تمهیداتی انجام شده است که داوری‌های جشنواره در تهران انجام شود.

کد خبر 2343707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha